Inclusive
Best practices checklist | (doc formátum megtekintése) |
Disszemináció-Program 2013. május 24. | (doc formátum megtekintése) |
Ebook Webinar Hungary | (doc formátum megtekintése) |
Fatima-Agenda-program | (doc formátum megtekintése) |
Hungarys bestpractice 20120501 | (doc formátum megtekintése) |
Kaunas-program | (doc formátum megtekintése) |
Partnerek projekt bemutatás-Angol | (doc formátum megtekintése) |
Partnerség-Inclusive célja | (doc formátum megtekintése) |
Schedule-végleges-Hungarymeeting | (doc formátum megtekintése) |
Ebook End | (pdf formátum megtekintése) |
Matrix-Angol-végleges | (pdf formátum megtekintése) |
ProjectSzorolap120x200_v02_HR | (pdf formátum megtekintése) |
Stuttgárt-communication-betwenteacherandleaner | (pdf formátum megtekintése) |
Best Practice of Hungary97-2 | (ppt formátum megtekintése) |
Fatima-School Heathcare Program - SANUS | (ppt formátum megtekintése) |
Presentation-Kaunasról | (ppt formátum megtekintése) |
Prezentáció-PartnerkeresĂľ-után | (ppt formátum megtekintése) |
School Heathcare Vocational Workshop Non-profit Foundation | (ppt formátum megtekintése) |
Kérdőív | |
Kérdőív-eredmények-Company-Magyar | (doc formátum megtekintése) |
Kérdőív-eredmények-learners-Magyar | (doc formátum megtekintése) |
Kérdőív-eredmények-Questionnnaire_learners_Hungarian | (doc formátum megtekintése) |
Kérdőív-eredmények-Survey Results | (ppt formátum megtekintése) |
Videó
Galéria
Inclusive projektösszefoglaló
Projektünk egy Grundtvig partnerség számos résztvevővel, akik egy közös célért dolgoznak: ösztönözni és támogatni a felnőtt tanulókat és oktatókat, hogy tapasztalatot szerezzenek az e-learninggel, a szociális médiák eszközein keresztül.
Mezőkutatással kívánjuk vizsgálni a leggyakoribb nehézségeket, amikkel a tanulók és oktatók találkoznak és megnézzük, hogy a szabadidő-alapú technológiák, mint a szociális fórumok, hogyan alakíthatók át felnőttoktatási környezetté. Közös IKT (információs és kommunikációs technológia) készségeket használva szándékozunk módszereket fejleszteni, hogy az e-learninget vonzóbbá tegyük a felnőttek számára, fenntartva egy barátságos online környezetet, ami szoros kapcsolatot ápol a tanuló és az oktató között.
Megfelelő információkat szeretnénk a felnőtt oktatók és tanárok részére biztosítani, hogy segítsük őket egy hatékonyabb tömegmédia technológia használatban.
Fejleszteni szeretnénk a tanítási és tanulási folyamatot, összehasonlítva különböző online pedagógiai stratégiákat az európai országokban, hogy segíteni tudjuk a felnőttek kognitív, személyes és szociális fejlődését. Ehhez közösen tervezünk egy kérdőívet, hogy kiértékeljük a problémákat, amikkel a felnőtt tanulók szembesülnek. Megnézzük az általuk javasolt megoldásokat és megvizsgáljuk, hogyan látják ők az e-learninget. Készítünk egy web kérdőívet is, ami a vállalatokat célozza, hogy felmérjük, ők hogyan látják az e-learning tanfolyamokat, és hogy az e-learning milyen hatással van a képzési igényeikre. A két kérdőív eredményei alapján egy közös mátrixot hozunk létre az e-learning képzésekről, melynek segítségével elkészítünk egy speciális online tartalmat, részletes listával a legjobb gyakorlatokról a szociális hálók idegen nyelv, valamint IKT tanulásban való használatának elősegítéséről, előmozdításáról.
Majd webseminar keretében mutatjuk be a gyakorlati megközelítését az e-learningnek, és a szeminárium prezentációit, konklúzióit egy e-bookban fogjuk megjeleníteni.
Az Európai Bizottság támogatást nyújtott ennek a projektnek a k&o
